Föreningen har ett kollektivt avtal med Telia som innebär att alla medlemmar har
tillgång till bredband 100/100, TV-paketet Lagom samt abonnemang för
bredbandstelefoni som betalas av föreningen.
För att kunna använda tjänsterna måste varje lägenhet/medlem ha ett konto hos
Telia.
Vill man ha fler kanaler, snabbare bredband mm så kontakta Telia. Kostnad för
tilläggstjänster och eventuella trafikavgifter står medlemmen för.
TV-box, fjärrkontroll och routern tillhör lägenheten och ska lämnas kvar vid överlåtelse av
lägenhet.
Läs mer om t ex vilka kanaler som ingår på Telia.se
Den som inte har möjligheter att ta in sin speciella favoritkanal via vårt kabelnät har
ibland monterat en egen parabolantenn. För en sådan montering i fastigheten, t ex
på en balkong, måste man ha tillstånd av styrelsen. Observera att man inte får
borra eller skruva i inglasningskonstruktionen till balkongen! Se vidare särskilt
avsnitt om Parabolantenn.
Problem med bredband, TV och telefoni anmäler du till Telia.
Uppdaterad: 2024-08-31
Brf Brotorp
HSB Göta: 077 - 110 10 30
Vicevärden: 010-442 37 72
Felanmälan: mån-fre 7-16 0771-10 10 30, övrig tid 010-470 53 51